Jestem socjologiem, metodykiem nauczania w trakcie szkolenia w nurcie poznawczo-behawioralnym. Ukończyłam Szkołę Warsztatu i Treningu psychologicznego Intra, a także Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej na kierunku Zdrowia i Odporności w Organizacji.

Od 14 lat pracuje warsztatowo metodami aktywnymi oraz indywidualnie, prowadzę autorskie warsztaty dla firm szczególnie z zakresu profilaktyki stresu, wypalenia zawodowego oraz tematów związanych z dobrostanem, odpornością psychiczną, komunikacją, coachingiem i rozwojem, a także dla młodzieży, dorosłych i seniorów z zakresu profilaktyki stresu.

Terapeutycznie pracuje w podejściu poznawczo – behawioralnym, a także Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Doświadczenia kliniczne zdobywałam odbywając staż w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz Szpitalu Wolskim w Warszawie na Oddziale psychiatrycznym.

Z kim pracuję?

W indywidualnej pracy terapeutycznej moimi klientami są osoby w kryzysie np. po rozstaniu w trakcie rozwodów w żałobie. Osoby z niskim poczuciem własnej wartości z zaburzeniami nastroju, zdiagnozowaną depresją a także lękami, kryzysami egzystencjalnymi. Pracuje także z osobami wypalonymi zawodowo oraz takimi które potrzebują zmian w swoim życiu zawodowym i osobistym. Pracuje pod superwizją.

Jak pracuję?

Terapia to dla mnie proces, w którym człowiek pracuje nad zrozumieniem swoich przeżyć, doświadczeń i trudności. W gabinecie spotykam się przede wszystkim z człowiekiem i tworzymy bezpieczną pełną zaufania relację.

Dzięki tej relacji mogę towarzyszyć moim klientom w procesie zmian wierząc, że każdy ma w sobie potencjał umożliwiający mu pokonać trudności i kryzysy.

W pracy trenera ważna jest dla mnie możliwość dostarczenia konkretnych narzędzi psychologicznych, kształtowania umiejętności dający ludziom szansę na zamianę i rozwój. Fascynuje mnie energia grupy oraz wypływająca z niej różnorodność doświadczeń, która daje uczestnikom szansę na rozwój.

Co mnie inspiruje?

Doświadczanie codzienności, spacery z pasami i joga. Wychowanie dwóch córek co jest fascynującą nie kończącą się lekcją.