Z kim pracuję:

  • przyjmuję dzieci do 5 roku życia;
  • konsultacje i diagnoza logopedyczna;
  • terapia logopedyczna oparta na funkcjach (miofunkcjonalna);
  • wsparcie dotyczące rozwoju mowy;
  • profilaktyka zaburzeń rozwoju mowy i funkcji pokarmowych;
  • wsparcie w zakresie rozszerzania diety;
  • konsultacje dot. wybiórczości pokarmowej.

Jestem absolwentką 5-letnich, dziennych studiów logopedycznych na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, pedagogiem specjalnym, terapeutą Integracji Sensorycznej; terapeutą Pediatric Feeding Disorders. Ukończyłam kurs kwalifikacyjny Promotora Karmienia Piersią w Centrum Nauki o Laktacji oraz szereg szkoleń z zakresu logopedii, pedagogiki i wczesnego wspomagania rozwoju.
W centrum moich zainteresowań jest małe dziecko i jego rodzina, jako podstawowe środowisko rozwoju. Najważniejszym dla mnie elementem w procesie terapeutycznym jest podejście relacyjne, oparte na życzliwości, szacunku oraz współpracy w formie zabawy.

Specjalizuję się w pracy z dziećmi do 5 r.ż.; prowadzę diagnozę i terapię logopedyczną, wspieram w rozwijaniu mowy, zajmuję się terapią zaburzeń artykulacyjnych w nurcie miofunkcjonalnym.

Wspomagam rodziców w czasie rozszerzania diety u dziecka oraz w temacie wybiórczości pokarmowej w ujęciu sensoryczno-motorycznym.

Umiejętności diagnostyczno-terapeutyczne doskonalę w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, w której z mojej inicjatywy powstał Zespół Małego Dziecka, wspierający całą rodzinę w procesie około- i postdiagnostycznym.

Prywatnie - jestem mamą Florki, z którą puszczamy ogromne bańki mydlane i pieczemy najpyszniejsze pizze, a w nielicznych wolnych chwilach tworzę biżuterię techniką koronki frywolitkowej.

Przed wizytą nie potrzebuję wykonania szczególnych badań, ale proszę o wypełnienie przez rodziców kwestionariusza wywiadu i odesłanie go min 3 dni przed spotkaniem - w sposób, w jaki Państwo preferujecie: poprzez Poradnię lub bezpośrednio do mnie.

Jeśli temat spotkania dotyczyć ma oceny funkcji pokarmowych / wybiórczości pokarmowej - proszę również o:
  • uzupełnienie dzienniczka żywieniowego;
  • zabranie na wizytę kilku przekąsek / produktów, które dziecko je, czegoś do picia;
  • naczyń, z których najczęściej dziecko pije (butelka, bidon, kubek), łyżeczki/widelca, którymi je.