Z kim pracuję:
- przyjmuję dzieci do 5 roku życia;
- konsultacje i diagnoza logopedyczna;
- terapia logopedyczna oparta na funkcjach (miofunkcjonalna);
- wsparcie dotyczące rozwoju mowy;
- profilaktyka zaburzeń rozwoju mowy i funkcji pokarmowych;
- wsparcie w zakresie rozszerzania diety;
- konsultacje dot. wybiórczości pokarmowej.
Jestem absolwentką 5-letnich, dziennych studiów logopedycznych na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, pedagogiem specjalnym, terapeutą Integracji Sensorycznej; terapeutą Pediatric Feeding Disorders. Ukończyłam kurs kwalifikacyjny Promotora Karmienia Piersią w Centrum Nauki o Laktacji oraz szereg szkoleń z zakresu logopedii, pedagogiki i wczesnego wspomagania rozwoju.
W centrum moich zainteresowań jest małe dziecko i jego rodzina, jako podstawowe środowisko rozwoju. Najważniejszym dla mnie elementem w procesie terapeutycznym jest podejście relacyjne, oparte na życzliwości, szacunku oraz współpracy w formie zabawy.
Specjalizuję się w pracy z dziećmi do 5 r.ż.; prowadzę diagnozę i terapię logopedyczną, wspieram w rozwijaniu mowy, zajmuję się terapią zaburzeń artykulacyjnych w nurcie miofunkcjonalnym.
Wspomagam rodziców w czasie rozszerzania diety u dziecka oraz w temacie wybiórczości pokarmowej w ujęciu sensoryczno-motorycznym.
Umiejętności diagnostyczno-terapeutyczne doskonalę w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, w której z mojej inicjatywy powstał Zespół Małego Dziecka, wspierający całą rodzinę w procesie około- i postdiagnostycznym.
Prywatnie - jestem mamą Florki, z którą puszczamy ogromne bańki mydlane i pieczemy najpyszniejsze pizze, a w nielicznych wolnych chwilach tworzę biżuterię techniką koronki frywolitkowej.
Przed wizytą nie potrzebuję wykonania szczególnych badań, ale proszę o wypełnienie przez rodziców kwestionariusza wywiadu i odesłanie go min 3 dni przed spotkaniem - w sposób, w jaki Państwo preferujecie: poprzez Poradnię lub bezpośrednio do mnie.
Jeśli temat spotkania dotyczyć ma oceny funkcji pokarmowych / wybiórczości pokarmowej - proszę również o:
- uzupełnienie dzienniczka żywieniowego;
- zabranie na wizytę kilku przekąsek / produktów, które dziecko je, czegoś do picia;
- naczyń, z których najczęściej dziecko pije (butelka, bidon, kubek), łyżeczki/widelca, którymi je.